جاذبه های گردشگری مشهد
نوشته شده توسط : azar yousefi

جاذبه های گردشگری مشهد
 

پارک جنگلی کلاته قنبر مشهد

از جاذبه های طبیعی مشهد ، کلاته قنبر است . این محوطه‌ی طبیعی در چهار کیلومتری نغندر واقع گردیده و از تفریحات مشهد است که وسعت آن 15 هکتار می‌باشد. فعالیت‌هایی نیز برای گسترش این مکان در حال انجام است تا قادر به ارائه‌ی خدمات بیشتر به طبیعت‌دوستان، زائران و مجاوران باشند  .مسافران تور مشهد پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .   نغندر منطقه‌ای است ییلاقی و سرسبز در میان دره، محصور میان کوه‌ها که در 10 کیلومتری طرقبه مشهد واقع شده است و به دلیل دارا بودن اقلیم مطبوع و آب و هوای مناسب محل استراحت خانواده‌های علاقه‌مند به گردشگری طبیعت مشهد است. در ارتفاعات این روستا نیز بقایای قلعه‌ای کهن به چشم می‌خورد . در تور مشهد آبان 94 میتوانید از این پارک جنگلی زیبا لذت ببرید.

پارک جنگلی کلاته قنبر مشهد

پارک جنگلی کلاته قنبر مشهد

شاندیز مشهد

شاندیز یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای اطراف مشهد است که در بخش طرقبه و در فاصله 30 کیلومتری غرب مشهد و حدود 13 کیلومتری طرقبه و در مسیر راه مشهد به ابرده و زشک واقع شده است.مسافران تور مشهد پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .
چشمه سارها و باغ های فراوان ، فضای سرسبزو خرم ، رودخانه و چشمه اندازهای زیبا و مصفا و آب و هوای مناسب و به ویژه تولیدات صنایع دستی از قبیل انواع وسایل پوستی و چوبی و سوغاتی های دیگر و امکانات رفاهی و واحد های اداری و خدماتی ، این منطقه ییلاقی را به صورت گردشگاهی مهم درآورده است که مورد توجه ساکنان مشهد و مسافران تور مشهد آبان 94 و زائران است. از جمله نقاط دیدنی شاندیز پارک جنگلی است. محصولات عمده باغی شاندیز عبارتند از : گیلاس ، زردآلو، گوجه فرنگی ، هلو، آلو ، انگور، توت، گردو، بادام.
روستا های سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، ابرده پایین و بالا و زشک دراطراف شاندیز و در امتداد یک دره طولانی قرار دارند و از آب یک رودخانه مشروب میشوند.مسافران تور مشهد پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .

شاندیز مشهد
شاندیز مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: